Якщо у дитини з'являється сиве волосся: що робити?

Adoption
Date
  • 424 Переглядів
Вчені виявляють зв’язок між появою сивого волосся та станом серцево-судинної, ендокринної й імунної систем.

3970_7.jpg (22.59 Kb)

За даними Європейського товариства кардіологів (ESC), існує пряма кореляція між появою сивини та підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань, зокрема атеросклерозу та ішемічної хвороби серця. Дослідники пояснюють це тим, що механізми старіння волосся і судин є подібними — вони пов’язані з окислювальним стресом та пошкодженням ДНК клітин.

Раннє посивіння також може свідчити про проблеми з ендокринною системою. Дефіцит вітаміну B12, порушення роботи щитоподібної залози та надниркових залоз можуть впливати на синтез меланіну.

Деякі наукові роботи вказують на зв’язок між появою сивини та аутоімунними процесами, наприклад, вітиліго чи аутоімунним тиреоїдитом. Імунна система у таких випадках атакує власні клітини, у тому числі меланоцити, що призводить до втрати кольору волосся.

Цікавим є й психологічний аспект: стрес визнаний одним із ключових чинників раннього посивіння. Дослідження Гарвардського університету показало, що хронічний стрес впливає на клітини, які регулюють пігментацію, й може викликати незворотні зміни.

Таким чином, хоча сивина часто є природною частиною старіння, її рання поява може стати важливим маркером прихованих захворювань. Медики радять не ігнорувати цей сигнал і проходити профілактичні обстеження, щоб виключити ризики.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: сиве волосся у дітей


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Коментарі до новини