Одна година перегляду телевізора так само шкідлива, як куріння

Adoption
Date
  • 2764 Переглядів
Консультант хірурга-ортопеда і спинального хірурга Джордж Ампат має намір підкреслити, наскільки небезпечним може бути сидячий спосіб життя для різних аспектів здоров’я, включаючи здоров’я серця і суглобів, артеріальний тиск і когнітивні здібності.

3514_01.png (370.21 Kb)


Його дослідження також показує, що більше 60 відсотків операцій на спині можна уникнути за допомогою вправ і більш активного способу життя.

Пан Ампат прийшов до своїх висновків після перегляду ряду досліджень. Директор Британського товариства медицини способу життя, який також є почесним лектором Ліверпульського університету, наступного місяця представить своє дослідження терапевтам, хірургам та іншим медикам в лікарні Королівського Ліверпульського університету.

Його висновки послідували за сплеском перегляду телепрограм і потокової передачі через обмеження. У своєму недавньому звіті Ofcom виявив, що в минулому році сім’ї, як правило, витрачали майже шість годин на день на перегляд каналів, потокових сервісів і онлайн-контенту.

Пан Ампат стверджує, що тривала бездіяльність, і зокрема «пасивний перегляд телевізора», шкідливі як для мозку, так і для тіла.

“Ми були створені як мисливці-збирачі. Сидячи протягом тривалого часу означає, що ми не спалюємо їжу, яку ми їмо, і це завдає шкоди. Ще гірше, коли ми бачимо жорстокі або драматичні сцени, які складають більшу частину телебачення. Такі сцени призводять до секреції гормонів стресу «бій або біг», що викликає стрибок цукру в глюкозі, що, в свою чергу, викликає запалення, пов’язане з хронічними і потенційно смертельними проблемами, такими як хвороби серця і високий кров’яний тиск».

А сидіння протягом однієї години має такий же тягар для здоров’я, як втрата 11 хвилин життя – те ж саме, що викурити одну сигарету.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: телевізор, дивитися телевізор, куріння


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Коментарі до новини