Чому малину в сезон потрібно їсти щодня?

Adoption
Date
  • 403 Переглядів
Малина, багата на вітаміни та мікроелементи. Вона містить велику кількість вітамінів групи В, С, А, кремній, молібден, магній, марганець, кальцій, залізо, фосфор, натрій, хром, цинк. Крім того, за кількістю антиоксидантів малина не має конкурентів – це флавоноїди, феноли, антоціани, каротиноїди.

0093_22.jpeg (27.43 Kb)

Завдяки насиченому складу малина:

- має протизапальний ефект – недарма, коли ми застудилися, п'ємо чай з малиною або їмо ягоди в сирому вигляді;
- покращує відходження поту та сприяє виведенню токсинів у разі простудних захворювань;
- антоціани, які є в малині, можуть пригнічувати запалення, що викликає серцево-судинні захворювання; інші антиоксиданти в малині запобігають накопиченню тромбоцитів і знижують артеріальний тиск, покращують стан нервової системи;
- зміцнює імунітет, нормалізує обмін речовин;
- завдяки високому вмісту клітковини та води нормалізує роботу кишківника, підтримує здоров’я травного тракту, сприяє регулярному випорожненню та щоденному виведенню токсинів;
- має сечогінний і легкий проносний ефект;
- через вміст елагової кислоти сприяє профілактиці онкології;
- завдяки регулярному споживанню покращує когнітивні функції та зменшує ризик розвитку нейродегенеративних захворювань мозку – і все завдяки антиоксидантам, які захищають мозок від пошкоджень, спричинених вільними радикалами;
- здатна блокувати фермент, який відповідає за запалення та біль; завдяки цьому споживання ягід може зменшити ризики артриту;
- позитивно впливає на чоловічий організм, підвищує чоловічу фертильність і рівень тестостерону.

У малині один із найнижчих показників вмісту цукру – всього 2,7 грама на 100-грамову порцію, для порівняння – у невеликому яблуку – приблизно 13 грамів цукру, низька калорійність (52 калорії) і невисокий глікемічний індекс. Тобто малина – чудовий десерт для тих, хто любить солодке, але хоче мінімізувати його вживання.

Ба більше, вона може допомогти у профілактиці діабету, вважають американські фахівці з Центру досліджень у галузі харчування та Інституту безпеки і здоров'я харчових продуктів Університету Лойоли. Згідно з проведеним дослідженням, виявилося, що в осіб, схильних до діабету, вживання більшої кількості малини зменшило кількість інсуліну, необхідного для контролю рівня цукру в крові. Рівень глюкози був нижчим у тих учасників експерименту, яким діставалася найбільша порція червоної малини на день.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: малина, їсти малину


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Коментарі до новини