5 продуктів, відмовившись від яких ви проживете довше

Adoption
Date
  • 1977 Переглядів
Їжа суттєво впливає на якість і тривалість нашого життя. Тож важливо стежити за тим, що ви їсте.

2038_2.jpg (54.83 Kb)

УЛЬТРАОБРОБЛЕНА ЇЖА
Дослідження, опубліковане у журналі Mayo Clinic Proceedings, показало, що збільшення вживання продуктів глибокої переробки пов’язане зі збільшенням рівня смертності у загальній популяції людей.

ПЕРЕРОБЛЕНЕ ЧЕРВОНЕ М’ЯСО
Регулярне споживання обробленого м’яса пов’язане зі збільшенням ризику серцевих захворювань, раку, особливо раку товстої кишки, та ранньої смерті. Оброблене м’ясо містить бекон, ковбаси, сосиски, шинку, м'ясні делікатеси, м’ясні консерви, в’ялене м’ясо, тощо. У цьому м’ясі, як правило, міститься багато насичених жирів, натрію та нітратів або нітритів, які, як вважають, пов’язані з ризиками для здоров’я.

СМАЖЕНА ЇЖА
"Дослідники пов'язують смажену їжу з діабетом 2 типу та проблемами з серцем, але дослідження також показують, що щоденне вживання смаженої їжі може скоротити ваше життя",-зазначає Mayo Clinic Minute. За словами Стівена Копецького, доктора медичних наук, кардіолога з клініки Майо, наш організм просто не пристосований до такої кількості смаженої їжі, яка існує сьогодні.

"Якщо у вас дизельний двигун, ви не заливаєте бензин у свій дизельний бак", - каже він.

БАГАТО ЦУКРУ
"Наявні основні наукові дані, дані спостережень та результати клінічних досліджень свідчать про те, що зменшення споживання доданих цукрів, особливо доданої фруктози, може призвести до зниження захворюваності, пов'язаної з діабетом, і потенційно передчасної смертності", - йдеться у дослідженні, опублікованому у журналі Mayo Clinic Proceedings.

На індивідуальному рівні обмеження споживання продуктів харчування та напоїв, що містять доданий цукор, особливо додану фруктозу, може бути однією з найефективніших стратегій забезпечення міцного здоров'я майбутнього, переконують дослідники.

І мова йде не лише про рафінований цукор, а й про його здорові альтернативи, такі як агава, сироп фініків чи тростинний сироп.

НАДМІРНА КІЛЬКІСТЬ АЛКОГОЛЮ
"Майте на увазі, що навіть помірне вживання алкоголю не є небезпечним", - пишуть співробітники клініки Майо. - "Наприклад, навіть люди, які п'ють менше (ті, хто випиває не більше одного напою на день), мають невеликий, але реальний, підвищений ризик деяких видів раку, таких як рак стравоходу".

Тим часом надмірне вживання алкоголю може призвести до панкреатиту, пошкодження серцевого м'яза, що призводить до серцевої недостатності, хвороб печінки, інсульту, самогубства та пошкодження мозку, а також раптової смерті.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: шкідлива їжа


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Коментарі до новини