Спільне вживання алкоголю може бути корисним – дослідження

Adoption
Date
  • 526 Переглядів
Команда з Мічиганського університету застерігає від прямого прийняття результатів дослідження або їхньої інтерпретації як рекомендації. Вони стверджують, що їхнє дослідження лише підкреслює значущість вивчення впливу стосунків на здоров’я.

25_7.jpg (35.39 Kb)


Раніше вчені вже вивчали, як звички вживання алкоголю впливають на стосунки загалом, але вплив спільного або індивідуального споживання алкоголю на здоров’я людини залишався маловивченим.

Перша авторка статті Кіра Бердітт розповіла, що їхнє дослідження спрямоване на вивчення спільного вживання алкоголю в парах. Концепція “питущого партнерства” була вперше описана в 1998 році і припускала, що вживання алкоголю в подружніх парах може впливати на їхні стосунки, особливо якщо один партнер п’є більше за іншого.

У дослідженні взяли участь понад 9 000 осіб із 4656 пар, які перебувають у шлюбі або живуть разом. Вони також проходили опитування про здоров’я і пенсійне забезпечення кожні пару років після досягнення віку 50 років.

Дослідники зосередилися на аспектах вживання алкоголю літніми парами, не приділяючи уваги тому, якому виду алкоголю вони віддають перевагу. Учасників запитували про кількість алкоголю, споживаного на тиждень за останні три місяці.

Було встановлено, що пари, які вживають алкоголь разом, живуть довше, ніж ті, хто не вживає алкоголь або п’є тільки один із партнерів. Також з’ясувалося, що легке або помірне вживання алкоголю обома партнерами пов’язане зі збільшенням тривалості життя порівняно з ситуацією, коли обидва партнери вживають багато або взагалі не вживають алкоголь.

Проте команда зазначає, що досі не зрозуміло, чому спільне вживання алкоголю пов’язане зі збільшенням тривалості життя, тоді як індивідуальне вживання алкоголю цього зв’язку не демонструє. Автори планують продовжити дослідження, щоб отримати більше інформації про спільне вживання алкоголю в парах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: алкоголь, вживати алкоголь


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Коментарі до новини