Науковці виявили зв'язок між інтимом і розвитком раку

Adoption
Date
  • 1876 Переглядів
Нам дуже цікаво, як саме вони пов'язані!

5980_2.jpg (33.5 Kb)

Дослідники з Кембриджського Центру Спортивних Наук при Університеті Anglia Ruskin в Англії визначили, що в опитаних, які мали більше 10 статевих партнерів, ймовірність розвитку раку вища, ніж у тих, хто вів сексуальне життя з меншою кількістю людей.

У роботі зазначено, що у жінок з 10 і більше статевими партнерами ризики появи онкології майже вдвічі вищі, ніж у тих, хто залишалися незайманими або мали тільки одного партнера за все життя.

У чоловіків цей показник був трохи нижчий: у найбільш сексуально активних респондентів ймовірність розвитку раку виявилася на 70% вищою порівняно з тими, хто повідомив про одного або кількох сексуальних партнерів, і на 57% вище в порівнянні з тими, у кого було від двох до чотирьох різних партнерів.

«Цей результат цілком очікуваний, оскільки певні захворювання, що передаються статевим шляхом, можуть призвести до кількох видів раку. Показово, що у жінок ризики вищі, ніж у чоловіків. Ймовірно, це пов’язано з тим, що у жінок сильніший зв’язок статевих інфекцій з онкологією, на кшталт ВПЛ і раку шийки матки, в порівнянні з ВПЛ і раком статевого члена у чоловіків», — каже автор дослідження Лі Сміт.

Вчені прийшли до таких результатів, опитавши більше 5700 респондентів з середнім віком 64 роки. Більшість з них були одружені. Близько 28% чоловіків і 41% жінок сказали, що вони були незайманими або мали тільки одного статевого партнера за все життя. 22% чоловіків і 8% жінок заявили про 10 і більше сексуальних партнерів.

Дослідники також визначили, що серед тих опитаних, у яких було більше статевих партнерів, частіше зустрічалися курці і люди, які часто вживають алкоголь.

Проте, вчені, що не були залучені в це дослідження, кажуть, що прийти до очевидних висновків після такого опитування досить важко.

Проблема в тому, що в питаннях сексу люди часто можуть переоцінювати або, навпаки, занижувати важливі дані, що відбивається на достовірності результатів.

«Загальні висновки збігаються з тим, що ми знаємо про потенційну роль вірусів у розвитку раку… Сексуальне здоров’я недостатньо вивчене через табу навколо цієї теми. Хоча це дослідження не є ідеальним, корисно мати деяку інформацію про це», — пояснила науковий керівник епідеміологічного дослідження Американського товариства раку Міа Годе.

Автори дослідження нагадують, що люди, у яких були небезпечні статеві зв’язки, повинні відкрито обговорити це з фахівцями, і перевірити організм на потенційні інфекційні захворювання.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: секс, рак, дослідження


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини