Чому дітям потрібно вимірювати артеріальний тиск на обох руках

Adoption
Date
  • 1350 Переглядів
Вчені з дитячого науково-дослідного інституту Мердока (Австралія) встановили, що тиск дітям і підліткам слід вимірювати на обох руках. Оскільки у багатьох дітей спостерігаються істотні відмінності в показниках тиску залежно від того, яка рука використовувалася для вимірювання. Ці відмінності можуть призвести до помилок у діагнозі.

0722_11.jpg (28.72 Kb)

У дослідженні фахівців взяли участь 118 дітей у віці від 7 до 18 років, набраних з денної кардіологічної клініки в Мельбурні. Кожній дитині протягом усього експерименту вимірювали тиск на обох руках.

За результатами дослідження, вчені виявили, що у кожної четвертої здорової дитини є різниця між тиском на правій руці і на лівій. Ця різниця була у два рази більша в учасників, які перенесли операцію на аорті, яку часто роблять немовлятам з вродженими вадами серця.

"Якщо різниця артеріального тиску перевищує п'ять міліметрів ртутного стовпа, можна поставити помилковий діагноз. Але у дітей різниця може перевищувати десять міліметрів. Це може призвести до неможливості ідентифікувати першу або другу стадію гіпертензії. Оскільки артеріальний тиск, виміряний на правій і лівій руці дитини, часто різниться, важливо проводити вимірювання на обох руках, щоб поставити правильний діагноз. Точна оцінка артеріального тиску у дітей має вирішальне значення для визначення потенційного ризику пошкодження серця і кровоносних судин", — каже Мелані Кларк, провідний автор дослідження.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, артеріальний тиск, артеріальний тиск у дітей


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після однораз

    Карієс у дітей можна зупиняти без свердління

    Здоров'я | 09:50, 13.08.2026

    Американські науковці отримали обнадійливі результати випробування способу зупинки карієсу в молочних зубах без свердління та анестезії. Після одноразового нанесення спеціального препарату розвиток карієсу припинився більш ніж у половині випадків.

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Чим небезпечний підвищений тиск, якщо його не помітити

    Здоров'я | 08:13, 12.08.2026

    Лікар кардіолог, назвав небезпечні для життя наслідки гіпертонії. Особливо, якщо людина не відразу помічає підвищений тиск.

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у ж

    Куріння у жінок сприяє ранньому клімаксу

    Здоров'я | 01:00, 12.08.2026

    Гінеколог: зв’язок між курінням і настанням передчасної менопаузи є науковою доведеним.Лікарка розповіла в інтерв’ю, які фактори сприяють тому, що у жінок занадто рано починається клімакс. Клімакс означає згасання репродуктивної функції. Йому передує

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання,

    Проста, але корисна каша на сніданок

    Здоров'я | 08:42, 10.08.2026

    Одним з максимально корисних і простих ранкових страв є вівсяна каша. Завдяки універсальності вівсянки можна навіть посилити користь від її вживання, додавши різні продукти або спеції.

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Коментарі до новини