Помідори врятують від старіння

Adoption
Date
  • 2819 Переглядів
Помідори і томатна паста, як змогли переконатися вчені, є суперпродуктом із захисту від передчасного старіння та ранніх зморшок. Їх вживання забезпечує організм потужним природним антиоксидантом, який підвищує опір шкіри віковим змінам і негативним процесам, викликаними впливом сонця. Щоденне вживання перероблених (приготованих) томатів і томатної пасти може виявитися для жінок справжнім секретом вічної молодості. До такого висновку біологи дійшли після серії експериментів, проведених у стінах Ньюкаслського університету.

9659_luxfon_com_12938.jpg (43.44 Kb)

Суть дослідів полягала в тому, що їх учасниці (ними стали 20 представниць слабкої статі) щодня протягом трьох місяців з'їдали невелику кількість томатної маси. Перероблені томати були обрані в силу того, що в них міститься набагато більше активної речовини в порівнянні зі звичайними свіжими помідорами. Такою речовиною є натуральний пігмент лікопін. Потрапляючи в організм, він значною мірою підвищує рівень захисних властивостей, завдяки чому сповільнюється процес руйнування клітин вільними радикалами, які активізуються через погану екологію, неправильне харчування, шкідливих звичок і т. ін.

Таким чином, організму довше вдається підтримувати себе в тонусі, властивому молодості, що позначається на стані внутрішніх органів і на зовнішньому вигляді. При цьому, як підкреслюють дослідники, концентрація лікопіну в пасті і в стравах із зварених або погашених томатах в п'ять разів більше, ніж у свіжих помідорах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До чого призведе неправильно підібраний гребінець для волосся

Вчені підрахували, що для досягнення ефекту омолодження шкіри досить з'їдати 55 грамів томатної маси в день. Експеримент показав, що у половини жінок, що брали участь у ньому, вплив ультрафіолетового випромінювання значно знизився за рахунок посилених захисних властивостей шкірного покриву.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: старіння, омолодження, зморшки, краса, косметологія, помідори


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини