Як би сумно це не звучало для чоловіків, та газовані напої істотно погіршують не тільки кількість сперми, але і її рухливість. Про це повідомляють відразу кілька досліджень про зв'язок солодких газованих напоїв з чоловічою фертильністю / безпліддям.
Спочатку про шкоду коли для чоловічого сім'я заговорили датські вчені (University Department of Growth and Reproduction, Rigshospitalet, Copenhagen, Denmark). Протягом 5 років вони вивчали понад 2500 молодих данців і з'ясували, що регулярне вживання її тягне за собою зниження концентрації сперми (а чим менше концентрація, тим нижче шанси на запліднення).
Також вчені з декількох університетів США та Іспанії у спільному дослідженні прийшли до висновку, що проблема поширюється на будь-які солодкі напої. У цьому дослідженні було доведено, що вживання газованої води не тільки істотно зменшує кількість сперміїв, але і робить їх загальмованими.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: тато, зачаття
Цікаво також:
Новини по темі
Хронічна втома чи прихована депресія: як розрізнити?
Здоров'я | 00:30, 11.06.2026
В Україні офіційно одружитися можна буде просто в церкві
Весілля | 00:30, 10.06.2026
Обійми після сексу підвищують рівень окситоцину більше, ніж сам інтим
Секс | 19:30, 09.06.2026
Пари, що тримаються за руки, мають нижчий рівень тривоги, навіть після 20 років шлюбу
Сімейні справи | 08:30, 09.06.2026
Прибирання може впливати на легені так само, як куріння
Сімейні справи | 07:30, 09.06.2026
Батьківство омолоджує мозок
Плануємо дитину | 00:30, 09.06.2026