Медики: Причина раку грудей - алкоголь

Adoption
Date
  • 3558 Переглядів
Навіть помірне вживання алкоголю призводить до розвитку раку грудей. У цьому переконані американські лікарі.

6836_1389159058_man-drinking-wine-with-woman-in-cafe-in-the-city.jpg (58.65 Kb)


Результати дослідження доводять, що навіть 3-6 келихів вина, які випивають протягом тижня, збільшують ризик розвитку раку грудей. Ймовірність виникнення даного захворювання підвищується в залежності від обсягів алкоголю. Тривале вживання спиртних напоїв відбивається на розвитку раку грудей більше інших чинників.

Це не означає, що потрібно повністю відмовитися від вживання алкоголю. Передбачається саме поведінка за тривалий період часу, а не те, як все було пару місяців тому або навіть минулого року.

Минулі дослідження довели, що надмірне вживання алкогольних напоїв провокує підвищення ризику раку грудей. Але результат помірного вживання спиртного раніше не фіксувався.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Форма жіночих губ розкаже все про її характер

Вчені з Національного інституту здоров'я провели дослідження, в ході якого було виявлено, що кожні 10 мл алкоголю підвищують ймовірність розвитку раку грудей на 10 відсотків. Наприклад, у жінок, які випивають щотижня по 3-6 келихів вина, ризик розвитку захворювання вище в 1,15 рази в порівнянні з тими, хто не вживає спиртне взагалі.

Вид алкогольних напоїв не впливає на ймовірність розвитку раку. За відповідних змістах спирту коньяк, вино і пиво дають ідентичні результати. 115 мл вина містять 11 г спирту, 240 мл пива - 12,8 г, а стандартна порція коньяку - 14 м.

Важливо. Результати досліджень доводять, що у жінок, які вживають алкоголь у кількості, що не перевищує еквівалент трьох келихів вина на тиждень, ризик виникнення раку грудей не збільшується.

Яким б не був ризик розвитку раку грудей, алкоголь його тільки збільшує. Наприклад, якщо жінка має сімейні анамнез даної хвороби, то вживання алкоголю підвищує ризик її розвитку.

Вживання спиртного в помірних дозах пов'язують зменшенням ризику серцево-судинних захворювань. Жінкам потрібно самостійно визначити плюси і мінуси поглинання спиртного в залежності від свого стану здоров'я. Вірогідність розвитку раку грудей ніяк не пов'язана з періодом життя, протягом якого вживалося спиртне.

Результати проведеного дослідження підтверджують важливість розуміння тривалості вживання алкоголю.

Дані були отримані з Дослідження здоров'я медсестер, яке почалося ще в 1976 році з вивчення 120 тисяч медсестер. У 1980 році почали задавати питання про алкоголь. Вчені порівняли споживання спиртного з 7690 випадками інвазивного раку грудей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: лікування, рак, рак грудей, алкоголь, дослідження


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Приблизно у 20% людей навіть короткочасне перебування на сонці призводить до появи комплексу симптомів, подібних до алергічної реакції. Особливо вразл

    Чому виникає алергія на сонце та як її лікувати?

    Алергія | 01:20, 05.06.2026

    Приблизно у 20% людей навіть короткочасне перебування на сонці призводить до появи комплексу симптомів, подібних до алергічної реакції. Особливо вразливими є діти, вагітні жінки, власники світлої шкіри.

    Сучасні діти не стільки частіше хворіють загалом, скільки стикаються з іншим спектром проблем. Якщо раніше переважали важкі інфекції, то зараз фокус з

    Чому сучасні діти хворіють частіше, ніж їхні батьки і дідусі з бабусями?

    Хвороби | 00:30, 04.06.2026

    Сучасні діти не стільки частіше хворіють загалом, скільки стикаються з іншим спектром проблем. Якщо раніше переважали важкі інфекції, то зараз фокус змістився на хронічні стани. Це зумовлено гіподинамією, зміною раціону, екологією, стресом та тим фак

    Літо в селі у бабусі — це чудовий час для оздоровлення, проте зміна екосистеми несе з собою зустріч із потужними природними алергенами. Головними небе

    Дитина у бабусі влітку: які алергени чекають в селі?

    Дитина | 07:30, 02.06.2026

    Літо в селі у бабусі — це чудовий час для оздоровлення, проте зміна екосистеми несе з собою зустріч із потужними природними алергенами. Головними небезпеками для дитини в сільській місцевості є пилок дикорослих трав і бур'янів, отрута комах, спори цв

    Підвищення артеріального тиску у дитини (дитяча гіпертензія) найчастіше пов’язане із захворюваннями нирок, генетичною спадковістю, гормональною перебу

    Чому у дитини піднімається тиск?

    Дитина | 01:20, 02.06.2026

    Підвищення артеріального тиску у дитини (дитяча гіпертензія) найчастіше пов’язане із захворюваннями нирок, генетичною спадковістю, гормональною перебудовою підліткового віку або сильним стресом. На відміну від дорослих, у яких тиск зазвичай росте чер

    Біль у спині в дітей найчастіше викликаний м'язовим перенапруженням через важкі наплічники, тривале сидіння за гаджетами або різкі рухи під час спорту

    Чому дитину болить спина?

    Дитина | 06:30, 01.06.2026

    Біль у спині в дітей найчастіше викликаний м'язовим перенапруженням через важкі наплічники, тривале сидіння за гаджетами або різкі рухи під час спорту. На відміну від дорослих, у яких спина зазвичай болить через вікові зміни хребта, у дітей цей симпт

    Дітям можна і безпечно робити МРТ (магнітно-резонансну томографію). Це обстеження не використовує радіацію чи рентгенівське випромінювання, тому воно

    Чи можна дітям робити МРТ?

    Дитина | 01:20, 01.06.2026

    Дітям можна і безпечно робити МРТ (магнітно-резонансну томографію). Це обстеження не використовує радіацію чи рентгенівське випромінювання, тому воно не завдає шкоди дитячому організму і його можна проводити навіть немовлятам з перших днів життя.

    Застуда — це вірусне ураження дихальних шляхів, тому воно обов'язково супроводжується хоча б мінімальними катаральними симптомами: закладеністю носа,

    Чи може застуда в дитини проявлятися лише температурою?

    Дитина | 01:20, 31.05.2026

    Застуда — це вірусне ураження дихальних шляхів, тому воно обов'язково супроводжується хоча б мінімальними катаральними симптомами: закладеністю носа, нежиттю, чханням, болем у горлі або кашлем. Більше того, для звичайної застуди взагалі не характерна

    Коментарі до новини