Як фінансовий стан батьків впливає на IQ дитини

Adoption
Date
  • 2889 Переглядів
В чому криється взаємозв'язок? Повідомляє сайт Наша мама.

6707_32.jpeg (45.6 Kb)


У Національному інституті здоров'я дітей і розвитку людини в США провели цікаве дослідження, яке показало, що матеріальний статус батьків безпосередньо пов'язаний з інтелектом їхніх дітей.

Вчені розділили дітей на три групи (з бідних сімей, з сімей із середнім достатком і з забезпечених сімей) і обстежили їх психічне здоров'я та емоційний стан: у віці чотирьох місяців, в рік і в сім років.

Діти з багатих сімей до шкільного віку були здоровіші і розумніші за своїх однолітків з бідних сімей. Причому спочатку (при народженні) неврологічних відмінностей між малюками не спостерігалося. Фахівці пов'язують ці дані відразу з декількома факторами, основні з яких - харчування і освіта.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, IQ


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Підлітковий вік – це період між початком статевого дозрівання й дорослим життям. У сучасному розвиненому суспільстві підлітковий період зазвичай визна

    Чому підлітки скоюють божевільні вчинки?

    Школярі | 06:30, 11.06.2026

    Підлітковий вік – це період між початком статевого дозрівання й дорослим життям. У сучасному розвиненому суспільстві підлітковий період зазвичай визначається віком між 13 і 20 роками. У цей період діти починають утверджувати свою незалежність і форму

    Частий головний біль у дитини найчастіше викликаний емоційним напруженням, хронічною втомою або порушенням режиму дня, проте він також може бути ознак

    Чому у дитини часто болить голова?

    Дитина | 08:30, 10.06.2026

    Частий головний біль у дитини найчастіше викликаний емоційним напруженням, хронічною втомою або порушенням режиму дня, проте він також може бути ознакою неврологічних, офтальмологічних чи інфекційних захворювань. За статистикою, з цією проблемою стик

    В Афганістані набули чинності нові правила, схвалені керівництвом руху «Талібан», згідно з якими дівчатка можуть одружуватися після досягнення статево

    В Афганістані дозволили видавати заміж дівчаток з 9 років

    Дитина | 01:20, 10.06.2026

    В Афганістані набули чинності нові правила, схвалені керівництвом руху «Талібан», згідно з якими дівчатка можуть одружуватися після досягнення статевої зрілості. Як зазначають ЗМІ, на практиці це може означати можливість видавати заміж дівчат уже з 9

    За даними досліджень, гіперопіка та постійне потурання бажанням дитини можуть бути пов'язані з розвитком імпульсивності, егоцентризму та проблем у від

    Розпещені діти частіше виростають людьми з нарцисичними і агресивними рисами характеру

    Виховання | 01:20, 09.06.2026

    За даними досліджень, гіперопіка та постійне потурання бажанням дитини можуть бути пов'язані з розвитком імпульсивності, егоцентризму та проблем у відносинах з оточуючими.

    Щоб завдати болю дитині, не обов’язково піднімати руку. Іноді достатньо лише крику.

    Частий крик на маленьких дітей зменшує об'єм їхнього мозку

    Дитина | 19:19, 08.06.2026

    Щоб завдати болю дитині, не обов’язково піднімати руку. Іноді достатньо лише крику.

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно в

    Що буде з організмом дитини, якщо вона спатиме менше 8 годин?

    Дитина | 07:30, 08.06.2026

    Нестача сну (менше 8 годин на добу) є критичною для дитячого організму, оскільки норма сну для дітей і підлітків становить від 9 до 11 годин залежно від віку. Якщо дитина регулярно спить менше 8 годин, це порушує роботу майже всіх систем організму та

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Коментарі до новини