Нове дослідження вчених з університетів Джорджії та Південної Каліфорнії виявило, що регулярне вживання цукру в дитинстві може негативно вплинути на розвиток мозку, особливо на область, відповідальну за навчання і пам’ять.
Дослідження показує, що звичка вживати цукор у дитинстві не тільки збільшує ризик розвитку ожиріння та серцевих захворювань, але й може серйозно уповільнювати розвиток мозку та розумові здібності дитини. Науковці звертають увагу на гіпокамп — ключову область мозку, що відіграє важливу роль у процесах навчання та пам’яті.
За результатами новітнього дослідження, щоденне вживання цукровмісних напоїв у підлітковому віці може знизити здатність до навчання та запам’ятовування в дорослому віці. Вчені також виявили, що зміни у складі кишкових бактерій можуть відігравати ключову роль у цьому процесі.
“Збільшення бактерій роду Parabacteroides у ранньому віці корелює зі зниженням розумової продуктивності,” — коментує Емілі Ноубл, доцент коледжу сімейних і споживчих наук університету Джорджії. “Наші експерименти показали, що навіть без безпосереднього вживання цукру, наявність цих бактерій може погіршити пам’ять так само сильно.”
На додачу, дослідження підкреслює важливість обмеження доданих цукрів у дитячому раціоні до менше ніж 10% від загальної кількості споживаних калорій на день, що відповідає рекомендаціям з харчування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: дитина, їсти цукор дітям, розвиток мозку
Цікаво також:
Новини по темі
Скілька разів на день треба їсти дітям?
Дитяче харчування | 06:30, 02.06.2026
З якого віку можна давати дитині полуницю?
Дитяче харчування | 00:30, 02.06.2026
Які продукти, що діти їдять щодня, шкідливі для їхнього здоров'я?
Дитяче харчування | 00:30, 01.06.2026
Тривала відсутність апетиту у дитини: чи варто хвилюватися?
Дитяче харчування | 08:30, 31.05.2026
Що готувати щодня: прості рецепти, які рятують батьків
Дитяче харчування | 06:30, 28.05.2026
Чим небезпечне веганство для дітей?
Дитяче харчування | 06:30, 27.05.2026
Користь молочних продуктів для дітей
Дитяче харчування | 07:30, 26.05.2026