Вчені розповіли про користь соків для дітей

Adoption
Date
  • 863 Переглядів
Маленькі діти, які п'ють дві чашки 100% фруктового соку в день, харчуються краще і корисніше в підлітковому віці, бо їдять більше фруктів, вважають вчені.

4134_4.jpg (54.62 Kb)


Вживання дітьми напоїв з високим вмістом цукру не призводило до ризику надмірної ваги.

Американські вчені спостерігали за дітьми протягом 10 років і виявили, що підлітки, які в дитинстві активно пили фруктові соки, харчуються правильніше і мають більш здоровий раціон, повний фруктів, ніж їх однолітки, які випивали у дитинстві менше половини чашки соку в день.

Провідний дослідник, доктор Лінн Мур з Бостонського університету, сказав: «Ми знаємо, що споживання свіжих фруктів, а також якість дієти зазвичай знижуються з раннього дитинства до підліткового віку. Діти, які споживали близько 1,5 склянок 100-відсоткового фруктового соку на день протягом дошкільного віку, як правило, підтримували більш здорову дієту в підлітковому віці, на відміну від дітей, які випивали менше половини чашки в день в дошкільному віці».

Дослідження показало, що ті, хто випивав одну або кілька чашок фруктового соку в день, коли їм було від трьох до шести років, мали "значно більш високу" кількість свіжих фруктів у своєму раціоні до 14-17 років у порівнянні з тими, хто випивав менше половини чашки в день в більш ранньому віці.

Не було ніяких змін в індексі маси тіла від вживання фруктового соку, попри побоювання з приводу великої кількості цукру в таких напоях.

Доктор Мур додав, що вживання фруктів, особливо цільних, має масу переваг для здоров'я протягом усього життя. Відмова від вживання соку в ранні роки життя може ненавмисно вплинути на еволюцію харчової поведінки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: соки для дітей


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надхо

    Скілька разів на день треба їсти дітям?

    Дитяче харчування | 06:30, 02.06.2026

    Дитині потрібно їсти від 3 до 6 разів на день, залежно від її віку та етапу розвитку. Чим менша дитина, тим менший об'єм її шлунку, тому їжа має надходити частіше, але невеликими порціями.

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    З якого віку можна давати дитині полуницю?

    Дитяче харчування | 00:30, 02.06.2026

    Полуницю можна вводити в раціон дитини з 6 місяців, тобто з самого початку введення прикорму.

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитяч

    Які продукти, що діти їдять щодня, шкідливі для їхнього здоров'я?

    Дитяче харчування | 00:30, 01.06.2026

    Найбільш шкідливими для дітей є ультраоброблені продукти, що містять надлишок доданого цукру, солі, штучних консервантів та трансжирів. Оскільки дитячий організм активно росте, щоденне вживання такої їжі перевантажує внутрішні органи та веде до хроні

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологіч

    Тривала відсутність апетиту у дитини: чи варто хвилюватися?

    Дитяче харчування | 08:30, 31.05.2026

    Тривала відсутність апетиту у дитини протягом кількох тижнів — це серйозний сигнал, який вказує на прихований хронічний процес в організмі, психологічний дискомфорт або дефіцит важливих мікроелементів. На відміну від ситуативного зниження апетиту (на

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страв

    Що готувати щодня: прості рецепти, які рятують батьків

    Дитяче харчування | 06:30, 28.05.2026

    Є багато речей, до яких доросле життя нас не готувало. Наприклад, до необхідності щодня придумувати, чим годувати сім’ю. Коли потрібно придумати страви на святковий стіл – це одна справа, і зовсім інша річ, коли фантазію треба включати щодня. Особлив

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку орга

    Чим небезпечне веганство для дітей?

    Дитяче харчування | 06:30, 27.05.2026

    Веганство для дітей може бути небезпечним насамперед через ризик серйозних дефіцитів поживних речовин, необхідних для активного росту та розвитку організму. Оскільки вегани повністю виключають продукти тваринного походження (м'ясо, рибу, яйця, молочн

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для ф

    Користь молочних продуктів для дітей

    Дитяче харчування | 07:30, 26.05.2026

    Молочні продукти — це найважливіше джерело легкозасвоюваного білка, кальцію, фосфору та вітамінів A, B, D для дитячого організму. Вони необхідні для формування здорового скелета, міцних зубів та повноцінного розвитку м'язів.

    Коментарі до новини