П'ять неочевидних причин дитячого ожиріння

Adoption
Date
  • 1314 Переглядів
Що провокує набір дитиною зайвої ваги

0709_22434.jpeg (59.59 Kb)

1. Гіпертонія
Підвищений тиск у вагітної, особливо в другому триместрі, на 49 відсотків збільшує ризик надмірної ваги у дитини. Це стверджують китайські і британські вчені. Вони ж кажуть, серед інших факторів, що впливають - вага жінки до вагітності. Так що стежимо за фігурою.

2. Телевізор і ігрова приставка в дитячій кімнаті
Чим більше ваше чадо просиджує біля екрану, тим менше рухається. Ну а закидати себе в рот чіпси і всякі інші шкідливості в процесі перегляду мультиків - це взагалі за милу душу. Складаємо ці два фактори і отримуємо надлишкову вагу.

3. Недосипання
У дітей, як виявилося, теж є зв'язок між сном і вагою. Анна Рангалі з Університету Сіднея довела: якщо діти стабільно сплять вночі менше 10 годин, то протягом наступного року у них з великою ймовірністю з'явиться надлишкова вага. І так, діти, які погано сплять вночі, вдень їдять і п'ють більше солодких продуктів і напоїв.

4. Перегодовування немовлят
Вчені вважають, що надмірна кількість грудного молока може перепрограмувати метаболізм немовляти. Але куди гірше перегодовування малюків на штучному вигодовуванні сумішшю. Соціологи Бен Гіббс і Рената Форсті з'ясували: більшість батьків змушують дітей випивати її з пляшечки до дна. А це в 2,5 рази збільшує ризик набрати зайву вагу! Якщо ж ви кладете малюка спати з пляшкою, ризик збільшується на 36 відсотків.

5. Розлучення батьків
Розлучення - це для дитини не менший стрес, ніж для дорослих. Способів боротьби з цим стресом у нього не так багато, особливо якщо мама теж перебуває в депресії і не в змозі заспокоїти малюка. Що людина найчастіше робить зі стресом? Заїдає його. І діти в цьому сенсі не виняток.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитяче харчування, зайва вага


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Перший прикорм: чому педіатри все частіше обирають самоприкорм (BLW) замість пюре?

    Дитяче харчування | 00:30, 28.06.2026

    Дозволити дитині їсти самостійно з перших днів прикорму — це інвестиція у здоровий харчовий інтерес без примусу та блендерів.

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти

    Дитяча дегідратація: чому вода важливіша за соки, і як розпізнати приховану спрагу?

    Дитяче харчування | 08:30, 26.06.2026

    Організм дитини складається з води на більший відсоток, ніж організм дорослого, а процеси метаболізму у дітей протікають значно швидше. Через це діти набагато вразливіші до зневоднення. Проблема ускладнюється тим, що почуття спраги у дітей виникає то

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Чому дитина відмовляється від м'яса: дефіцит заліза та альтернативні джерела білка

    Дитяче харчування | 06:30, 13.06.2026

    Раптова відмова дитини від м'ясних страв часто лякає батьків ризиком розвитку анемії та затримки росту.

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    Корисні перекуси замість цукерок: формуємо здорові звички дитини

    Дитяче харчування | 06:30, 12.06.2026

    Звичка перекушувати солодощами чи чипсами веде до проблем із травленням, карієсу та зайвої ваги у дітей.

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а

    Як давати дитині солодощі, щоб це не шкодило її здоров'ю?

    Дитяче харчування | 06:30, 08.06.2026

    За рекомендаціями ⁠Міністерства охорони здоров'я України (МОЗ) та ВООЗ, дітям до 3 років краще взагалі не давати продуктів із доданим цукром, а після 3 років його кількість не повинна перевищувати 25 грамів на добу (близько 5 чайних ложок).

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочни

    Шкода магазинних йогуртів для дітей

    Дитяче харчування | 06:30, 07.06.2026

    Головна шкода більшості магазинних йогуртів для дітей полягає у прихованому надлишку цукру та хімічних добавок, які перетворюють корисний кисломолочний продукт на висококалорійний десерт. Регулярне вживання таких продуктів закладає неправильні харчов

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особ

    Чи необхідна в раціоні дитини риба?

    Дитяче харчування | 01:20, 04.06.2026

    Риба є неймовірним джерелом поживних речовин для малюка. Вона багата на вітаміни та мікроелементи, які сприяють його здоровому росту та розвитку. Особливо цінні омега-3 жирні кислоти, які мають позитивний вплив на мозок та зорову систему. Риба також

    Коментарі до новини