Винайдено новий спосіб лікування імпотенції

Adoption
Date
  • 1012 Переглядів
Вплив хвильових розрядів на пеніс стимулює ріст нервових волокон і кровоносних судин. А це допоможе в лікуванні імпотенції. Автори дослідження зіставили цю відносно нову методику з ефектом стандартних ліків проти імпотенції на групі чоловіків з еректильною дисфункцією.

2720_1.jpg (26.99 Kb)

Встановлено, що 6 сеансів по 2 400 імпульсів акустичної енергії в область пеніса забезпечили кращі результати, ніж таблетки самі по собі. Звукові хвилі працюють внаслідок стимуляції росту нервових волокон і кровоносних судин, що відновлює функціонал статевого члена.

20-хвилинні сеанси не викликають болю у пацієнтів. Вчені University of Naples Federico II в Італії довели здатність екстракорпоральної ударно-хвильової терапії використовуватися в лікуванні еректильної дисфункції.

Як проходило дослідження?
У всіх 156 учасників був діабет другого типу, що досить часто супроводжує імпотенцію. Діабет викликає ушкодження нервів і кровоносних судин через поганий контроль рівня цукру в крові. Добровольці приймали Сіаліс протягом 12 тижнів, а половина також проходила через ударно-хвильову терапію двічі в тиждень протягом трьох тижнів.

Середній вік учасників експерименту становив 57 років, тяжкість еректильної дисфункції визначалася за спеціальною шкалою. Стан спочатку поліпшився в обох групах, але згодом саме чоловіки, які проходили через лікування імпотенції звуковими хвилями, домоглися максимального прогресу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: лікування імпотенції


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варт

    Дієтологи розповіли, чи корисно їсти консервовані огірки

    Здоров'я | 10:26, 09.08.2026

    Іноді виникає питання, що краще вживати в їжу: свіжі чи мариновані продукти? Дієтологи розповіли про користь солоних огірків та пояснили, чому не варто купувати їх у магазині.

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями

    Лікар назвав користь чорносливу для жінок

    Здоров'я | 09:44, 06.08.2026

    Багато людей віддають перевагу свіжим фруктам, а не їх сухим аналогам, вважаючи, що ті не володіють поживними і корисними для організму властивостями - і дарма. Сухофрукти - не просто смачні ласощі, але ще і джерело корисних вітамінів і мікроелементі

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Нічні перекуси під серіал. Дослідники кажуть, що час прийому їжі важливіший за калорії

    Здоров'я | 01:41, 03.08.2026

    Якщо ви з тих, для кого справжнє життя починається після заходу сонця, а будильник щоранку звучить як особиста образа, — цей матеріал для вас.

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили в

    Жінки Пд.Кореї можуть стати першими у світі тривалість життя яких перевищить 90 років

    Здоров'я | 12:15, 31.07.2026

    Жінки Південної Кореї можуть стати першими у світі, чия середня очікувана тривалість життя при народженні перевищить 90 років. Такий прогноз зробили вчені, які проаналізували десятки моделей смертності у розвинених країнах.

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують я

    Скільки яєць безпечно їсти для здоров’я

    Здоров'я | 00:59, 31.07.2026

    Яйця тривалий час залишаються суперечливим продуктом у раціоні: їх то вважають шкідливими для серця через високий вміст холестерину, то рекомендують як цінне джерело білка. Водночас питання про те, скільки яєць можна споживати без ризику для здоров’я

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Шість напоїв, які не варто давати дітям

    Здоров'я | 08:52, 30.07.2026

    Що саме не радять вживати дітям і чому, Gazeta.ua розповів нутриціолог Василь Лук’янов.

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Коментарі до новини