
Цибулю і часник багаті вітамінами, мінералами, а також позитивно впливають на рівень ліпідів (жирів) в крові. Недавнє дослідження показало, що їх поїдання також ефективне як профілактика раку молочної залози.
В рамках спільного дослідницького проекту Університету Буффало і Університету Пуерто-Ріко вчені аналізували дані 660 жінок, за якими вони спостерігали протягом 6 років. Дослідники встановили, що у жінок, які регулярно їли цибулю і часник, ризик розвитку раку грудей знизився до 67%.
За словами керівника дослідження, доктора Гаури Десаї, цибуля і часник містять флавоноли і органосульфати - ці рослинні речовини мають антиоксидантну дію і перешкоджають пошкодженню клітин. До того ж сполуки сірки в значній мірі відповідальні за те, що кисень накопичується в крові і тканинах і, таким чином, протистоїть росту раку, оскільки ракові клітини "відчувають себе некомфортно в багатому киснем середовищі".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Теги: цибуля, часник, рак, профілактика
Цікаво також:
Новини по темі
Чому виникає алергія на сонце та як її лікувати?
Алергія | 01:20, 05.06.2026
Чому сучасні діти хворіють частіше, ніж їхні батьки і дідусі з бабусями?
Хвороби | 00:30, 04.06.2026
Дитина у бабусі влітку: які алергени чекають в селі?
Дитина | 07:30, 02.06.2026
Чому у дитини піднімається тиск?
Дитина | 01:20, 02.06.2026
Чому дитину болить спина?
Дитина | 06:30, 01.06.2026
Чи можна дітям робити МРТ?
Дитина | 01:20, 01.06.2026
Чи може застуда в дитини проявлятися лише температурою?
Дитина | 01:20, 31.05.2026