Які продукти варто їсти підліткам, щоб залишатись здоровими

Adoption
Date
  • 2712 Переглядів
Особливості харчування підлітків повідомляє сайт Наша мама.

img2012021413213333.jpg (39.74 Kb)

Щоб надовго зміцнити здоров'я мозку, потрібно в підлітковому віці вживати більше продуктів, багатих жирними кислотами омега-3, наприклад, жирну рибу, соєві боби і шпинат. Брак цього з'єднання в раціоні збільшує ризик втрати пам'яті в зрілому віці. Це показало нове дослідження, проведене вченими з Франції.

Фахівці провели дослідження на мишах. Гризуни до початку підліткового віку дотримувалися збалансованої дієти. Потім мишей перевели на дієту з низьким рівнем жирних кислот омега-3. Через це у гризунів знизилися рівні поживних речовин в префронтальної корі і прилеглому ядрі. Перша область мозку пов'язана з рядом важливих функцій, включаючи пам'ять і регуляцію емоцій, а друга - з нагородою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Новонароджений: 4 питання, які найбільш хвилюють батьків

Так, дієта з низьким вмістом жирних кислот омега-3 негативно впливала на процес розвитку мозку гризунів. Вона послаблювала зв'язку між нейронами в вищезазначених областях. За словами вчених, в підлітковому віці люди часто починають самостійно вирішувати, що їм їсти. Тому в раціоні багатьох підлітків може не вистачати омега-3. На сайті Наша мама ви знайдете завжди цікаві та корисні новини для матусь та дітей.

Джерело: meddaily.ru

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:


    Теги: дитина, Підліток, здоров'я, поради, омега-3


    Система Orphus

    Цікаво також:


    Новини по темі

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджают

    Дитячі подушки можуть бути небезпечними: що мають знати батьки

    Дитина | 12:30, 04.08.2026

    Подушки для немовлят, які рекламують як засіб для кращого сну та зменшення проблем із рефлюксом, можуть становити ризик для дітей. Фахівці попереджають, що м’які аксесуари в ліжечку здатні перекрити дихальні шляхи малюка.

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку д

    Вчені з’ясували, що манера мовлення дитини може вказувати на майбутні проблеми з психічним здоров’ям

    Дитина | 08:39, 01.08.2026

    Не лише те, що говорить дитина, а й те, як саме вона говорить, може містити важливу інформацію про її майбутнє психічне здоров’я. До такого висновку дійшли вчені зі Стенфордського університету. Вони виявили, що мовні моделі здатні за особливостями ди

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два р

    Вчені назвали два фрукта, які допомагають захистити дітей від раку

    Дитина | 08:47, 28.07.2026

    Дослідження, на яке посилається благодійна організація Великобританії Children with Cancer, показало, що споживання апельсинів і бананів в перші два роки життя продемонструвало сильний захисний ефект проти ризику лейкемії у дітей. Більш того, був про

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися в

    Дієтологи розповіли, чому не можна змушувати дітей доїдати все з тарілки

    Дитина | 12:03, 25.07.2026

    Не можна змушувати дітей доїдати до кінця. Про це заявляють дієтологи.За їх словами, це може змусити дітей не звертати увагу на голод і відмовлятися від корисних продуктів.За словами директора з досліджень в Центрі наук про смак і харчуванні Софі Нік

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції щ

    Малюк перегрівся: основні симптоми теплового удару та чому це небезпечно

    Дитина | 22:28, 22.07.2026

    Літня спека особливо небезпечна для найменших. У дітей і немовлят тепловий удар настає значно швидше, ніж у дорослих, бо їхня система терморегуляції ще недосконала, а тіло нагрівається стрімкіше. Стан загрожує життю, тому батькам критично важливо вча

    Дослідники виявили зв’язок між споживанням алкоголю та курінням у підлітковому віці та подальшими розладами настрою. Ця робота проводилася вченими з У

    Виявлено ще одну небезпеку підліткового куріння

    Дитина | 22:14, 20.07.2026

    Дослідники виявили зв’язок між споживанням алкоголю та курінням у підлітковому віці та подальшими розладами настрою. Ця робота проводилася вченими з Університету Гельсінкі.

    Виявилось, це пов'язано зі специфічниими мікробами, які домашній улюбленець приносить додому.

    Фінські вчені зробили несподіване відкриття про позитивний вплив собак на здоров'я немовля

    Дитина | 13:46, 15.07.2026

    Виявилось, це пов'язано зі специфічниими мікробами, які домашній улюбленець приносить додому.

    Коментарі до новини